Skip links

Νούμερο ένα στη Google

Για να βγεις στην πρώτη σελίδα της Google υπάρχουν πολλές πτυχές του αλγορίθμου Google τις οποίες γνωρίζουμε.

Ένα από τα βασικά στοιχεία του αποτελεσματικού SEO είναι το περιεχόμενο – το υψηλής ποιότητας, σχετικό και βελτιστοποιημένο περιεχόμενο μπορεί να βοηθήσει τους ιστότοπους να κατατάσσονται υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) και να προσελκύουν περισσότερη επισκεψιμότητα.

Μία από τις σημαντικότερες τελευταίες αλλαγές είναι ότι η Google αγαπάει το πλούσιο και πρωτότυπο περιεχόμενο!

Έχετε eshop και προσπαθείτε να ανεβείτε στην κατάταξη χωρίς να έχετε SEO friendly περιγραφές προϊόντων; Μάταια!

Είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τι αναζητούν οι χρήστες όταν αναζητούν σελίδες σαν τη δική σας. Ένας αρθρογράφος SEO θα πρέπει να πραγματοποιήσει διεξοδική έρευνα λέξεων-κλειδιών και να δημιουργήσει μια λίστα λέξεων και φράσεων που πρέπει να συμπεριληφθούν στο περιεχόμενο.

Αυτό θα επιτρέψει στη σελίδα σας, να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Είναι επίσης σημαντικό να χρησιμοποιείτε σχετικές λέξεις στο περιεχόμενο. Αυτές είναι λέξεις που σχετίζονται με τις λέξεις-κλειδιά για τη δική σας δραστηριότητα.

Η Google αξιολογεί εάν υπάρχουν αρκετές λέξεις που σχετίζονται με τις κύριες λέξεις-κλειδιά για να κατανοήσει τι αφορά το περιεχόμενο. Η χρήση αυτών των σχετικών λέξεων ονομάζεται σημασιολογική ευρετηρίαση και είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος βελτίωσης του SEO.

Οι ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης εξετάζουν επίσης εάν το περιεχόμενο είναι γραμμένο για κοινό ή καθαρά για SEO. Επομένως, οι αρθρογράφοι SEO πρέπει να αποφεύγουν την πρακτική της επανειλημμένης και υπερβολικής χρήσης των ίδιων λέξεων-κλειδιών, που καθιστά το περιεχόμενο δυσανάγνωστο και μη ελκυστικό για το κοινό. Το περιεχόμενο πρέπει να επιτύχει μια ισορροπία ανάμεσα στο ελκυστικό για τους αναγνώστες και στις αναζητήσεις των μηχανών αναζήτησης.

Η γλώσσα που χρησιμοποιείται στα κείμενα SEO παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στις αναζητήσεις μηχανών αναζήτησης. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι γραμμένο με τρόπο που να είναι αρκετά “περίπλοκο” ώστε να μεταδίδει πολλές πληροφορίες για το θέμα του, ενώ πρέπει να χρησιμοποιεί τη φυσική γλώσσα. Εάν η γλώσσα είναι πολύ απλή και χρησιμοποιεί λίγες μοναδικές λέξεις, δε θα αξιολογηθεί ως υψηλής αξίας!

Ακολουθούν ορισμένες βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να έχετε κατά νου:

Διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών

Προτού ξεκινήσουμε τη δημιουργία περιεχομένου, είναι σημαντικό να διεξάγουμε έρευνα λέξεων-κλειδιών για να εντοπίσουμε σχετικές λέξεις-κλειδιά και φράσεις που αναζητά το κοινό-στόχο σας. Χρησιμοποιούμε εργαλεία όπως το Google Keyword Planner, το Ahrefs και το SEMRush για να προσδιορίσουμε λέξεις-κλειδιά μεγάλου όγκου και χαμηλού ανταγωνισμού.

Βελτιστοποίηση στοιχείων στη σελίδα

Αφού προσδιορίσουμε τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας, είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσουμε στοιχεία στη σελίδα, όπως ετικέτες τίτλου, περιγραφές meta, κεφαλίδες και εναλλακτικό κείμενο εικόνας (alt tags). Χρησιμοποιούμε τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας, αλλά φροντίζουμε να το κάνουμε με φυσικό και οργανικό τρόπο.

Αναπτύξτε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, ελκυστικό

Το πιο σημαντικό στοιχείο ενός περιεχομένου φιλικού προς το SEO είναι ότι είναι υψηλής ποιότητας, ελκυστικό και σχετικό με το κοινό-στόχο σας. Δημιουργούμε περιεχόμενο που προσφέρει αξία και απαντά στις ερωτήσεις του κοινού σας και χρησιμοποιούμε έναν συνδυασμό κειμένου, εικόνων και βίντεο για να το κρατήσετε αφοσιωμένο.

Χρησιμοποιήστε εσωτερικούς και εξωτερικούς συνδέσμους

Η δημιουργία συνδέσμων είναι ένα σημαντικό στοιχείο του SEO, επομένως φροντίστε να συμπεριλάβετε εσωτερικούς και εξωτερικούς συνδέσμους στο περιεχόμενό σας. Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι βοηθούν τους χρήστες να πλοηγηθούν στον ιστότοπό σας και να βελτιώσουν τη δομή του, ενώ οι εξωτερικοί σύνδεσμοι μπορούν να βοηθήσουν στο σωστό στήσιμο της σελίδας σας και στη βελτίωση της κατάταξής του στις μηχανές αναζήτησής του.

Προωθήστε το περιεχόμενό σας

Αφού δημιουργήσουμε υψηλής ποιότητας, βελτιστοποιημένο περιεχόμενο, είναι σημαντικό να το προωθήσουμε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τεχνικών μάρκετινγκ, μέσω email και άλλων καναλιών. Όσο περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν και μοιράζονται το περιεχόμενό σας, τόσο πιο πιθανό είναι να προσελκύσουν backlinks και να βελτιώσουν την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησής σας.

Συνοπτικά, τα κείμενα SEO περιλαμβάνουν την κατανόηση των κρίσιμων πτυχών του αλγορίθμου Google, την εκτέλεση έρευνας λέξεων-κλειδιών, τη χρήση σχετικών λέξεων, την αποφυγή της γέμισης λέξεων-κλειδιών και την επίτευξη ισορροπίας μεταξύ ελκυστικών κειμένων για τους αναγνώστες, αλλά και τους ανιχνευτές (search bots) των μηχανών αναζήτησης.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    This website uses cookies to improve your web experience.