Skip links

Σταματήστε να ξοδεύετε χρήματα, για την ιστοσελίδα και την επιχείρησή σας, με λάθος τρόπους, που δεν αποδίδουν το αναμενόμενο.

Ζητήστε τις προτάσεις μας.

  • Η Google χρησιμοποιεί πολύπλοκους αλγορίθμους και διαμορφώνει την κατάταξη των αποτελεσμάτων. Με τη σωστή αξιοποίηση των κατάλληλων παραμέτρων θα βελτιστοποιηθεί η σειρά εμφάνισης της σελίδας σας.
  • Σύμφωνα με την τελευταία αναβάθμιση του αλγορίθμου της Google, η σελίδα σας θα πρέπει να περιέχει πρωτότυπο, χρήσιμο και ενημερωμένο υλικό.
  • Το περιεχόμενο της σελίδας σας θα πρέπει να λύνει απορίες, να δίνει απαντήσεις σε ερωτήσεις και να μπορεί να μεταδώσει στον πελάτη ότι διαβάζοντας από τη σελίδα σας βγαίνει κερδισμένος. Είναι μία διαδικασία πολύμηνη αλλά να είστε σίγουροι ότι η σελίδα σας, με τέτοιο ποιοτικό περιεχόμενο μόνο θα ανεβαίνει. 
  • Δώστε βάση στα κείμενα και  τα άρθρα που επιλέγετε. Μη τρώτε το χρόνο των πελατών με ανούσια κείμενα. Τα κείμενα σας πρέπει να έχουν πραγματική συνεισφορά στους δυνητικούς σας πελάτες.

 

Επενδύστε περισσότερο χρόνο σε ποιοτικό περιεχόμενό.

Η επιχείρηση σας θα πρέπει να έχει οργανική επισκεψιμότητα για σταθερούς πελάτες.

Αν χρειάζεστε βοήθεια στο κομμάτι των κειμένων ή/και των περιγραφών των προιόντων του e-shop σας επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Στοχεύστε σε λέξεις-κλειδιά. Σκεφτείτε τίτλους που περιέχουν έξυπνες λέξεις κλειδιά που δεν χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός ή τα χρησιμοποιεί λάθος, γράψτε τίτλους μπαίνοντας στη λογική του πελάτη ή του ατόμου που αναζητεί το προιόν σας. Οι πιο σημαντικές σας σελίδες (αν όχι όλες) θα πρέπει να έχουν πάνω από 1200 λέξεις για να προτιμηθούν σημαντικά σε σχέση με άλλες.
  • Προσθέστε περιγραφές στα προϊόντα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Μην αφήνετε το δυνητικό πελάτη σας να φεύγει με την απορία. Αν ερχόταν στο φυσικό σας κατάστημα, θα το κάνατε;
This website uses cookies to improve your web experience.